• 01-01-2024, 22:28:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar hepsilazim.com yeni kayıt fikirleriniz nedir saygılar
  • 01-01-2024, 22:30:08
    #2
    Çok sıradan hocam, kusura bakmayın ama benim yorumum bu
  • 01-01-2024, 22:30:46
    #3
    ben çakma domainlerle bir yere varılamayacağını düşünüyorum , başka markalara benzer isimlerle iş yapılmaz bence
  • 01-01-2024, 22:32:48
    #4
    Markalaşak bir isim değil ve güvenilirlik konusunda endişe veriyor
  • 01-01-2024, 22:33:50
    #5
    Neden çakma olsun birader hepsi kelimesini sanki o site buldu yada ilk o kullandı sen hepsi kelimesinden ne anlıyorsun o zaman günlük yasantimizdaki hepsi kelimeside çakma varmi böyle bir mantık sepet kelimesinin bir dünya türevi var çiçek sepetinden sonra
  • 01-01-2024, 22:36:21
    #6
    Kurumsal PLUS
    Daha çok alışveriş sitelerine ürünlerin listelemesi yapılabilip projelendirilebilecek bir domain
    Örnek vermek gerekirse bir evde bebekler için lazım olan eşyaların listesi vs vs. kategoriler şeklinde.
    Bu pek çok E-Ticaret platformunda özellik olarak direk var tutar mı bilemem kendi E-ticaret sitelerini işleten ve bu özellik olmayan işletmelere B2B olarak hizmet verilebilir sanırım
  • 01-01-2024, 22:37:36
    #7
    Bence artık hepsi ve sepeti geçen domain almayın
    • shentaweb
    shentaweb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2024, 22:38:05
    #8
    10m piyar yapacak gücünüz varsa işler bir domain uygulama ve site tarafında sıradışı olmalı ve müşteriyi yormayan bir ekip ile satış öncesi ve sonrası operasyonlarını yönlendirmesi çok iyi yapılırsa olabilir.
  • 01-01-2024, 22:39:22
    #9
    Yasparow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden çakma olsun birader hepsi kelimesini sanki o site buldu yada ilk o kullandı sen hepsi kelimesinden ne anlıyorsun o zaman günlük yasantimizdaki hepsi kelimeside çakma varmi böyle bir mantık sepet kelimesinin bir dünya türevi var çiçek sepetinden sonra
    Sen değil siz.
    Biraderiniz de değilim.
    Yorum istemişsiniz yorum yaptım.
    Diğer kullanıcılar da benimle aynı görüşteler.
    Herkes yanlış bir siz doğrusunuz herhalde