Siz olsanız nasıl satardınız hocam açık artırma felan mı yoksa aklınızda bir fiyat varmı inanın benim bu konuda hiç fikrim olmadığı için danışıyorum.
uzantısını beğenmedim. ancak denemeden bir şeyi bilemezsiniz.
ben kullanmazdım. çünkü, birçok jenerik ve iyi uzantılı alan adım var. .biz bana göre anlamlı değil. com veya com.tr değerli geliyor bana. buna rağmen, başarılar diliyorum.
Teşekkürler hocam fikirlerinizi paylaştığınız için aslında uzantısına çokta takılmadım ben diğer uzantılarda tahmin edersinizki dolu boşken bunu alıyım dedim yani sırf kelimeyle alakalı bir durum yoksa benim 20 yıllık internet tarihimde ki ilk biz uzantılı domainim desem belki inanmazsınız : ))