Webliva adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
.com.tr istanbullu değilim ama :)
20
●878
- 16-09-2022, 20:15:00@Gri; reg.com.tr'den aldıklarımızın hepsi şu an aktif ve işlem yapabiliyoruz.by_rehep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2022, 20:19:05Bakalım ordan da alıyım bir iki tane hocam. Sonra çökerim isim tescilin tepesin 😁Webliva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2022, 20:36:49Galiba isim tescille davalık olucaz galiba. Hesabımdaki tüm .tr domainler who is de başkalarının eposta adresleri görünüyor. Bakalım 2 3 gün daha bekliyim.Enaltkat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2022, 20:50:01Bu durum biraz sıkıntılı diğer firmalarda panele geç düşürdü dns vs gibi işlemleri geç açtı fakat who.is deki bilgilerin dogrultusundaki isimler kaydedildi farklı olanlar edilmedi.by_rehep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2022, 23:31:55arkadaşlar şunda .tr ile ilgili isimtescil.com 15.09 da 7 adet domain aldım hepsi başkasına tahsis edilmiş. nerden öğrendin derseniz metunic.com.tr ile görüştüm hepiniz bilirsiniz. isimtescil.com verdiğim ücret çöp oldu! sonra bu konu altında geçen reg.com.tr 2 adet domain aldım ve metunic.com.tr görüşmem sonucu 1 tanesi yine başkasına tahsis edilmiş görünüyor. metunic.com.tr almak istediğimi doamani yurt dışı kimlik bilgileri girdim adamlar direk telefondan aradılar! o kadar hızlı ki mail geldi tık saniyesinde aradılar! yurt dışı bilgileri bu domailere satış yok diye. T.C no ile ad soyad ve adres bilgileriniz uyuşmazsa size tahsis etmiyor BTK diye. şimdi ben isimtescile.com yaklaşım 10 yıldan fazladır yurt dışı bilgilerimle kayıtlıyım! Sonuç şu devlet bir şeyin yolunu kolaylaştırdı ama sadece kendi vantandaşlarına yabancılar değil! bende çift vatandaş olduğumdan isin tescil parayı alıp hesabıma kredi olarak aktaracak %100 ve domainler gitti! Bir ülke uzantısı belgesi satılıyorsa .com gibi herkes alabilmeli alamıyorsa açılama olması gerekiyor!!!! .de .bg .nl T.C. vantandaşı olarak alabiliyorsunuz!
aranızda bir çok beğendi domaini alan vardır ama orta manyak bir vurgun var! sen keş ödüyorsun adamlar ret yedi diyerek hesabını kredi olarak aktarıyor parayı. kredi napak biz hesabındaki kredi ile su bile alamazsın ??