Ben beğendim, reklam bütçesiyle birlikte projelendirilirse güzel yerlere gelir diye düşünüyorum, hayırlı olsun
Teşekkürler hocam pazartesi yada salıya yetiştirmeye çalışıyoruz siteyi bir aksilik olmazsa reklamlarla da destekleyeceğiz e-fatura ile hizmete geçecek direkt
Bana göre .tr ile İngilizce kelime biraz tezatlık taşıyor, olumlu bakmıyorum. Tabi bu sadece benim bakış açımdır. Herşeyin bir beğeneni birde beğenmeyeni mutlaka olur. Başarılar dilerim.
Bana göre .tr ile İngilizce kelime biraz tezatlık taşıyor, olumlu bakmıyorum. Tabi bu sadece benim bakış açımdır. Herşeyin bir beğeneni birde beğenmeyeni mutlaka olur. Başarılar dilerim.
o konuyu bende çok tartıştım kendimle hocam ama sektöre baktığımda com.tr olarak bir çok yabancı isim olduğunu gördüm sonra garanti olsun bizim olsun dedim