Domain sizce nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domain sizce nasıl?
14
●
374
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Domain sizce nasıl?
1
2
21-02-2022, 01:23:04
#1
rastbin
1iz.org domainini regledim. Sizce ne için kullanılabilir. Ben dernek gibi düşündüm.
21-02-2022, 01:25:05
#2
noy
Üyeliği durduruldu
Pek hoşuma gitmedi, ise yarayacağını sanmıyorum. Başarılar.
21-02-2022, 01:25:08
#3
irfanca
Güzel alanadı.
21-02-2022, 01:25:35
#4
griX
dedektiflik hizmeti verebilirsiniz. ☺ Şaka bi yan güzel.
21-02-2022, 01:26:04
#5
DenqeSiz
Parayı kış günü çöpe atmışsın
21-02-2022, 01:26:12
#6
VanPark
Güzel bir domain okunuşu iyi. Başarılar
21-02-2022, 01:29:48
#7
Granny
Spam odaklı domainlere benziyor. satışını yapmanız daha doğru olur. (Godaddy)
21-02-2022, 01:42:50
#8
Celilkilic
Sayın modumun dediği gibi godaddyde güzel fiyatlara gidebilir belki. Okunuş olarak beğendim keşke .com olsaydı ne güzel olurdu değil mi
Başarılar
21-02-2022, 02:31:41
#9
ugrboz
Kötü.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler