• 19-02-2022, 20:55:50
    #10
    Net bostaa onu al vereceğim 5k yi reklama harca en azından marka değeri olur
  • 19-02-2022, 20:57:50
    #11
    Projeye bakışına bağlı, ederi var.
  • 19-02-2022, 21:00:15
    #12
    sitesorgula(ma).net i alıyorsun 75 TL ( Google Domains )
    Aynı scriptten sipariş veriyorsun. (70 TL )
    https://www.r10.net/script-satisi/23...-127881-a.html

    150 TL masrafın oldu. Kalan parayıda seo ve reklam için kullanırsın.
  • 19-02-2022, 21:00:38
    #13
    domain başarılı. 2 bin lira bence az. 3-5 bin lira eder kanımca
  • 19-02-2022, 21:02:25
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitesorgula(ma).net i alıyorsun 75 TL ( Google Domains )
    Aynı scriptten sipariş veriyorsun. (70 TL )
    https://www.r10.net/script-satisi/23...-127881-a.html

    150 TL masrafın oldu. Kalan parayıda seo ve reklam için kullanırsın.
    bahsettiğin script 500 tl olmuş
  • 19-02-2022, 21:10:05
    #15
    alitalipertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğin script 500 tl olmuş
    Yine kardasın hocam. Sadece whois işine gireceksen de içinde whois veya domain geçen bir domain bakmanı tavsiye ederim.

    Whois için Site sorgulama tuhaf duruyor. Çünkü genelde domain sorgulanır. Site analiz edilir.
  • 19-02-2022, 21:19:56
    #16
    alitalipertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bir domain için teklif verdim. 2k kabul etmedi .
    domain www.sitesorgulama.com
    13 aylık
    dapa 5 10 ama tam aradığım gibi sizce ne kadar vermeliyim ? 5k istiyor bana fazla geldi
    2000 bile etmez.
  • 19-02-2022, 22:44:41
    #17
    5 etmez
  • 20-02-2022, 14:40:04
    #18
    Bayağı güzel bir alan adı hocam, sorgulamak üzere bir araç kullanımı odaklı bir yaklaşım yapılabilir ve de ünlendirilip artık kullanıcıların bir materyal olarak bu alan adını kullanmaları sağlanılabilir. Ciddi manada etkili olabileceğini düşündüğüm bir alan adıdır kendisi, hayırlı ve de uğurlu olsun hocam, şahsen satmak yerine sizin yerinizde olsa idim eğer projelendirirdim, ki ne üzerine olacağı da açık ve de net olarak orta da zaten. Tebrik ederim.