• 25-01-2022, 17:49:31
    #10
    @DataNetron; merhaba. İkinci domain güzel hocam, hayırlı olsun. 🙂
  • 25-01-2022, 17:51:01
    #11
    yorumunuz için teşekkür ederim hocam isimler size neler çağrıştırıyor yani böyle bir domain gördüğünüzde açtığınızda sizi ne karşılamasını beklersiniz ?
  • 25-01-2022, 21:20:57
    #12
    1. güzel 2.çok daha güzel
  • 27-01-2022, 20:14:35
    #13
    Ben şu 'bilisimhane'yi daha önce sanki görmüştüm bir başka birisinde ama, bilemedim tabii ki. Güzel ve de sade ayrıca bir o kadar da mütevazi alan adları hocam, tebrik ederim. Başarılar!