• 08-01-2022, 00:51:49
    #1
    teşekkürler.
  • 08-01-2022, 01:24:57
    #2
    "-" olmasa çok daha iyi olurmuş.
  • 08-01-2022, 01:28:33
    #3
    CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "-" olmasa çok daha iyi olurmuş.
    keşke ama iyi olduğu düşündüm
  • 08-01-2022, 09:55:16
    #4
    Güzel hocam. Ürünlerin takibinn yapıldığı ve satın alındığı bir e-ticaret sitesi aklıma geliyor. 🙂
  • 08-01-2022, 13:23:59
    #5
    umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam. Ürünlerin takibinn yapıldığı ve satın alındığı bir e-ticaret sitesi aklıma geliyor. 🙂
    evet o şekilde de güzel görünüyor , ama paket satış sosyal medya tarzı düşünüyorum
  • 08-01-2022, 17:49:21
    #6
    - bozuyor tabi, yine de güzel diyebiliriz.
    Başarılar
  • 08-01-2022, 18:50:00
    #7
    - var bence iş görmez.
  • 08-01-2022, 19:22:14
    #8
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - bozuyor tabi, yine de güzel diyebiliriz.
    Başarılar
    olsun hocam
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - var bence iş görmez.
    ne anlamda iş görmez?
  • 20-01-2022, 00:03:20
    #9
    tiridine bandım olmasa süper ama böylede fena değil