• 28-10-2021, 11:48:55
    #10
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekşi sözlüğün Fenerbahçe hali gibi. Şahsen müthiş bir alan adı. Başarılar hocam..
    teşekkürler hocam, valla Fenerbahçe'den birilerine ulaşıp güzel paraya okutulur da işte bende o çevre yok
  • 10-11-2021, 23:11:22
    #11
    acil paraya ihtiyacım olduğu için domaini 1000 TL'den satıyorum.

    https://www.r10.net/com-net/2998421-...-bekliyor.html
  • 11-11-2021, 01:24:00
    #12
    Güzel hocam rererara rakip olur
  • 12-11-2021, 12:02:42
    #13
    Fenerli olmama rağmen çok sevmedim
  • 12-11-2021, 17:39:37
    #14
    Hayırlı olsun çok iyi
  • 13-11-2021, 18:53:56
    #15
    10/10.
    Forum + biraz fanatik çektikten sonra kendi kendini ilerletecek bir domain.
  • 02-12-2021, 23:14:16
    #16
    domain 500 TL'ye satılıktır.
  • 03-12-2021, 10:23:46
    #17
    8 / 10 verelim. 🙂
  • 03-12-2021, 12:33:27
    #18
    Gideri var