• 10-10-2021, 01:28:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    .........................
  • 10-10-2021, 01:29:25
    #2
    Projlendirip sosyal medya ile desteklersen güzel.
  • 10-10-2021, 01:50:48
    #3
    Pek hoşuma gitmedi, projenizde başarılar 😊
  • 10-10-2021, 01:51:51
    #4
    Anlamsal olarak pek uyumlu değil. Çünkü vari eki "gibi" anlamında kullanılır. Yani; plastik bir ürüne kaplama yapıp ahşaba benzetseniz ahşapvari dersiniz ama siz direkt ahşapla üreteceksiniz. Ürün zaten ahşap olduğundan, gibisi çok kalır 😊 ama markalaşıp iyi seviyeye gelirse anlama pek de bakılmayabilir.

    Düşünürseniz elimde jenerik ahsap.co adresi var. Çok uygun fiyata yardımcı olurum.

    ----
    Edit: Mesajı yazdıktan sonra farkettim. Sanki sizinkini yerip kendi malımın satışına zemin hazırlamışım gibi olmuş, amacım asla öyle değildi hocam. Tekrardan hayırlı olsun 😊
  • 10-10-2021, 01:56:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
  • 10-10-2021, 02:01:35
    #6
    Hoşuma gitmedi, başarılar dilerim.
  • 10-10-2021, 02:06:53
    #7
    emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamsal olarak pek uyumlu değil. Çünkü vari eki "gibi" anlamında kullanılır. Yani; plastik bir ürüne kaplama yapıp ahşaba benzetseniz ahşapvari dersiniz ama siz direkt ahşapla üreteceksiniz. Ürün zaten ahşap olduğundan, gibisi çok kalır 😊 ama markalaşıp iyi seviyeye gelirse anlama pek de bakılmayabilir.

    Düşünürseniz elimde jenerik ahsap.co adresi var. Çok uygun fiyata yardımcı olurum.

    ----
    Edit: Mesajı yazdıktan sonra farkettim. Sanki sizinkini yerip kendi malımın satışına zemin hazırlamışım gibi olmuş, amacım asla öyle değildi hocam. Tekrardan hayırlı olsun 😊
    Mantıklı bir yorum olmuş hocam. Teşekkür ederim.
  • 10-10-2021, 03:19:13
    #8
    Pek beğenmesem de elbette ki projelendirilirse iş yapacaktır. Hayırlı olsun.
  • 10-10-2021, 10:21:02
    #9
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek beğenmesem de elbette ki projelendirilirse iş yapacaktır. Hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim hocam. Yorumları dikkate aldım, "-vari" eki "ahşap gibi" anlamı katmış domaine. Şu anlık yeni bir domaine geçme gibi bir durumum yok, ama ileride bir proje daha başlatırsam 12'den vuran isimler tercih edeceğim diye düşünüyorum.