Yeni Domainim :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Domainim :)
12
●
209
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Yeni Domainim :)
1
2
29-09-2021, 12:17:34
#10
novastarix
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
AZADE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullanılan bir isimdi, sorunlar yaşanmıştı galiba. Yine de domain güzel
Bu sorunları ortadan kaldıracağım
Paket satış düşünüyorum umarım güzel yerlere gelebiliriz.
29-09-2021, 13:44:25
#11
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
Hatırlıyorum bunu. Umarım burada sorun çıkmaz.
29-09-2021, 15:19:28
#12
ademakcan
AZADE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullanılan bir isimdi, sorunlar yaşanmıştı galiba. Yine de domain güzel
Aynen öyle katılıyorum
Çok fazla negatif tradesi vardı.
29-09-2021, 20:14:32
#13
Felix
Baya güzel domain hayırlı olsun
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler