Domain ne yapılır? :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domain ne yapılır? :)
13
●
495
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Domain ne yapılır? :)
1
2
30-10-2014, 22:45:44
#10
osal
U_uR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
18 tane film koy siteye her hafta degissin
arkadaşa katılıyorum yetişkin filmleri koymamanı tavsiye ediyorum
30-10-2014, 22:51:10
#11
BayWhite
Çizgi film koy
30-10-2014, 22:56:52
#12
truser
Direk satınca ederi 1xx gibi duruyor ama projelindirirseniz iyi gelirler elde edebilirsiniz.
31-10-2014, 00:49:13
#13
MarsWeb
Üyeliği durduruldu
Projelendirebilecek birisi olsa çok iyi işler yapar, paralar kazanır..
Benim ona vaktim yok işte arkadaşlar. satacağız en mantıklısı..
1xx teklifler beklenir.
05-11-2014, 15:38:19
#14
AhmetKofali
+18 film sitesi kurmak için güzel bir domain.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler