ne yapmalıyım
9
●395
- 28-09-2014, 12:41:36Hocam 2000 yılından bu yana Chat işinin içindeyim Mirc(irc-d) işleri bitti paran varSa Sohbet sitende user var yoksa 20 kişi ile ugrşaırsın her ay 30 tL shellciye para bayılırsın istedigin kadar Seo bil istedigin kadar Tanıt Fark etmiyor turkiyede belli başlı sunucular var gerisi hikaye Sohbet sitelerinden geldigim için artık o işlerden elimi ayagımı çektim. Son kararım imleme Sitesi yapmak olduCaxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2014, 13:45:19hocam alırken aklınızda bir fikir yok muydu, yatırım amaçlı mı aldınız?fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2014, 15:07:47alırken bir fikrim yoktu aslında o yuzden bocaladım şuanda kafam çok karışık proje düşünemiyorum. TEk aklıma gelen imleme sitesi oldu açıkcasıWebdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:07:47 -->-> Daha önceki mesaj 15:06:51 --
Yaşlanacagı kesin isim güzel aslında ama Proje çok onemli şuanda dediginiz gibi imleme sitesi olarak devam edecek.SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
