• 12-07-2014, 01:45:30
    #1
    Merhabalar,

    sokaktakimadam.com sizce nasıl değerlendirilir mi? 2012'den beri tutuyorum
  • 12-07-2014, 01:51:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain bana güzel geldi zekice seçilmiş bir isim. Fakat bir bayana itici gelebilir yani o bide içeriğin ne kadar zekice olacağına bağlı.
  • 12-07-2014, 01:53:58
    #3
    İş yapar
  • 12-07-2014, 02:17:59
    #4
    Fena değil,güle güle kullanın.
  • 12-07-2014, 02:21:12
    #5
    herkesin yorumları için teşekkür ederim "Sokaktaki Madam" tarzında olarak 2 ayı kaldı uzatsam mı uzatmasammı diye düşünüyorum )
  • 12-07-2014, 02:22:44
    #6
    valla ne diyeyim ben begenmedim
  • 12-07-2014, 02:58:00
    #7
    bence de hoş
  • 12-07-2014, 02:59:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben de beğenmedim. Projeniz yoksa uzatmayın.
  • 12-07-2014, 02:59:45
    #9
    Kullanacaksanız uzatın, satma planınız varsa çok yüksek para edecek bir domain değil (bence)