• 24-12-2007, 00:43:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ama bişi etmiyormuş bak. ben xxx verirler sandıydımdı

    neyse senin askerlik var önce sen sat sonra ben
  • 24-12-2007, 00:45:26
    #11
    ehehe host problemim bitsin bi (:
    site 15k yapıp satarım :P
  • 24-12-2007, 15:03:19
    #12
    Misafir
    yıl 2008 oldu. haylen host problemi yaşabiliyoruz.

    Manken resimlerine adsense olmaz. Yada açık resimleri koymican.

    Sonradan imana gelen mankenler var.

    Onların resimlerini ekleyince siteni kapattırıyorlar.

    Onları araştır veya sitenin altına mutlaka iletişim bölümü ekle.

    Fiyat konusunda yorumum yok.

    Herkeş gibi bende de manken domaini var.

    Bir köşede takılıyor, keyif yapıyor şu anda.
  • 24-12-2007, 15:05:34
    #13
    manken.in 40 lira eder bence.
  • 24-12-2007, 20:37:04
    #14
    SweetDreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl 2008 oldu. haylen host problemi yaşabiliyoruz.

    Manken resimlerine adsense olmaz. Yada açık resimleri koymican.

    Sonradan imana gelen mankenler var.

    Onların resimlerini ekleyince siteni kapattırıyorlar.

    Onları araştır veya sitenin altına mutlaka iletişim bölümü ekle.

    Fiyat konusunda yorumum yok.

    Herkeş gibi bende de manken domaini var.

    Bir köşede takılıyor, keyif yapıyor şu anda.
    host problemi benden kaynaklı değil şekerim
    Bizim dr server değişikliği yapıyor 2 gündür kapalıda

    adsense kullanmıcam zaten farklı düşüncelerim var.
    manken videoları vs vs
  • 24-12-2007, 20:46:05
    #15
    Misafir
    rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    host problemi benden kaynaklı değil şekerim
    Bizim dr server değişikliği yapıyor 2 gündür kapalıda
    adsense kullanmıcam zaten farklı düşüncelerim var.
    manken videoları vs vs
    Canımcım bende benden kaynaklanan hiç hosting problemi yaşamadım. Hep çalıştığım firmalarla sorun yaşadığımdan oldu
  • 24-12-2007, 20:49:51
    #16
    SweetDreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canımcım bende benden kaynaklanan hiç hosting problemi yaşamadım. Hep çalıştığım firmalarla sorun yaşadığımdan oldu
    sana seviyorum ozaman