• 20-07-2014, 18:58:13
    #10
    cilginoyunlar . com > 6 yaşında > 120 lira
  • 20-07-2014, 19:50:35
    #11
    imzamda bolca var hocam.
  • 22-07-2014, 04:48:45
    #12
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm, o vakit belirtmeyi unutmuşum arkadaşım.

    oyun*com ve oyunoyna*com domain'leri de benim toplam 1 milyon $ istiyorum. Herhalde daha ala bir domain yoktur bu sektöre dair. Ne zaman bitiririz alışverişi?
    İşsiz zamanına denk geldik sanırım. Ama üzgünüm ki benim senin kadar boş vaktim yok


    Gelen pm ler için teşekkürler. Bir kaçını kafamda kurdum gelenlere mutlaka bakıyorum bir iki güne karar vereceğim belki sayı adedim 1 değil 2 olabilir. Teşekkürler.
  • 22-07-2014, 07:57:09
    #13
    Boyka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşsiz zamanına denk geldik sanırım. Ama üzgünüm ki benim senin kadar boş vaktim yok


    Gelen pm ler için teşekkürler. Bir kaçını kafamda kurdum gelenlere mutlaka bakıyorum bir iki güne karar vereceğim belki sayı adedim 1 değil 2 olabilir. Teşekkürler.
    Ne oldu hacı? Bütçe kısıtlamam yok diyorsun. Fazla mı geldi sana verilen fiyat ki işsiz zaman diye damgalıyorsun? Hem gönül rahatlığı ile gönder diyorsun, hem de fır dönüyorsun.

    Kişilerin işsiz zamanının derdine düşeceğine önce SATIŞ ŞABLONU 'nun nasıl olduğunu ve bütçe belirtmenin zorunlu olduğunu öğren. İnsanların yüksek bütçe beklediği domain'lere A 'mı desem, B 'mi desem diye zaman kaybettirme. Öğrenin bu zımbırtıyı artık. Bakkala giderken, markete giderken nasıl alacağın malın üzerinde etiket istiyorsan, buraya gelirken de cebinizdeki paranın etiketini göstereceksiniz. Yok öyle, sen söyle ben de para gani edebiyatı.
  • 22-07-2014, 08:11:38
    #14
    oyunoynatc.com var düşünürseniz
  • 22-07-2014, 10:11:47
    #15
    https://www.r10.net/teklif-usulu-amp-...a-hemenal.html
    konudan inceleyebilirsiniz. aklınıza yatan olursa pm atın
  • 22-07-2014, 15:15:57
    #16
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oldu hacı? Bütçe kısıtlamam yok diyorsun. Fazla mı geldi sana verilen fiyat ki işsiz zaman diye damgalıyorsun? Hem gönül rahatlığı ile gönder diyorsun, hem de fır dönüyorsun.

    Kişilerin işsiz zamanının derdine düşeceğine önce SATIŞ ŞABLONU 'nun nasıl olduğunu ve bütçe belirtmenin zorunlu olduğunu öğren. İnsanların yüksek bütçe beklediği domain'lere A 'mı desem, B 'mi desem diye zaman kaybettirme. Öğrenin bu zımbırtıyı artık. Bakkala giderken, markete giderken nasıl alacağın malın üzerinde etiket istiyorsan, buraya gelirken de cebinizdeki paranın etiketini göstereceksiniz. Yok öyle, sen söyle ben de para gani edebiyatı.
    Fazlası azı seni ilgilendirmez dalga geçiyorsun zira böyle bir domain elinde yok olduğunda gel teklifi ben sana veririm. Gönderen teklifini gönderiyor sayısız pm aldım diyebilirim herkese de teşekkürler. Birde ben senin hacın felan değilim ben nasıl konuşuyorsam o derece yaklaş benimle.
  • 22-07-2014, 18:09:04
    #17
    Boyka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazlası azı seni ilgilendirmez dalga geçiyorsun zira böyle bir domain elinde yok olduğunda gel teklifi ben sana veririm. Gönderen teklifini gönderiyor sayısız pm aldım diyebilirim herkese de teşekkürler. Birde ben senin hacın felan değilim ben nasıl konuşuyorsam o derece yaklaş benimle.
    O domain'lere sen teklif veremezsin, benim teklifimi duyarsın onun üzerinden pazarlığını edersin, tabi alabilme gücün varsa.

    Seninle bu şekilde muhatap olunmasını istemiyorsan forumun yöneticileri oraya ilan açmak için gerekli şablonu koymuşlar. O şablona uyarak ilanını açarsın, biz de sana hangi tür domain'leri sunacağımızın kararını vererek seninle bu gereksiz diyaloglara girmeden işimize bakarız. Önce şablona uyarak ilan aç. Suçu başkalarında arama. Gereksiz gereksiz milletin işinin derdine düşme.
  • 23-07-2014, 14:31:48
    #18
    Domain satılmıştır, sorunsuz bir alışveriş oldu.

    Hayırlı olmasını dilerim.