• 04-02-2020, 17:12:23
    #1
    Şu an da hesapta boş yeri olanlar iletişime geçebilir mi?
    Özel olan 4K seçenekli gruba katılmak istiyorum.
  • 04-02-2020, 23:41:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    grup varsa katılmak istiyorum
  • 04-02-2020, 23:42:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 kişi olup grubunuzu kurun hocam bedava denemeler kalktı artık hemen yerlerinizi alın derim
  • 05-02-2020, 00:29:11
    #4
    @blackcemre; @VeSVeSe; yıllık ödeme yapacaksanız ki kişi başı 126 tl eder, gruba alabilirim. hali hazırda 4k hesap var, aylık 6 aylık vs gibi uğraşacak ne zamanım ne de takatim, sadece yıllık alırım.
  • 05-02-2020, 13:22:27
    #5
    Katılım sağlanmıştır.