• 15-06-2013, 22:46:16
    #10
    artık açık hatlar yani sahibinin belli olmadığı hatları ücret ödemeden üstünüze alabiliyorsunuz. sahibinin 3 aydı sanırım yanlışım olabilir itiraz süresi oluyor ancak itiraz ederse sahibi alabiliyor. kısacası gidin onu üstünüze alın kafanız rahat olsun.
  • 16-06-2013, 19:39:02
    #11
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık açık hatlar yani sahibinin belli olmadığı hatları ücret ödemeden üstünüze alabiliyorsunuz. sahibinin 3 aydı sanırım yanlışım olabilir itiraz süresi oluyor ancak itiraz ederse sahibi alabiliyor. kısacası gidin onu üstünüze alın kafanız rahat olsun.
    peki önceden bir işe kalkışılmışsa
  • 16-06-2013, 19:50:08
    #12
    Açık hatlara nasıl güvenipte alıyorsunuz ? Allah muhafaza hattın yasal sahibinin başka bir hattı davalık olsa sizde gidiyorsunuz gümbürtüye, veya siz bi suç işleseniz açık hat kullandıgınız için ceza alıyorsunuz . Gidin hangi hattı kullanıyorsanız iletişim merkezlerine hattı üzerinize alın ne var bunda.
  • 16-06-2013, 19:56:30
    #13
    Açık hattı nereden bulabiliyorsunuz ki ? Artık kaldımı böyle işler
  • 16-06-2013, 19:57:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ne sorun olcak sonuçta kimlik veripte almıosun sonuçta başka adamın üstüne kayıtlı ama şöle bi şey var kaybolursa geri alma şansın yok
  • 16-06-2013, 20:00:54
    #15
    Zaten benim de tereddutlerim oldugu icin yazdim hocam. Ama sanal alemi kullanan insansanlar oldugumuz icin telefonumuzu bir cok yere gerek web sitelerimiz gerek alisverialerde gerek cep onaylarinda vs. artik bir cok yerde kullaniyoruz ve kisisel telefon nunaralarimiza surekli bir takim numaralardan cagri ya da smsler gelebilmekte ya da reklamlar vs. Ben de bu konuda sanal ve normal kartimi ayirmis olurum diye dusunerek aldim. En basiti su an sitede en fazla satisa sahip olan cinemaximum mcdonalds kampanyali coca cola acma halkalari. Koskoca coca cola bize bu indirimleri hayrina mi veriyor ? Tabi ki hayir. Adamlar 2-3 tl ye %100 reel ve aktif kullanicili data bilgisine sahip oluyor. Koskoca coca cola bile bunu alenen yapiyorsa varin gerisi siz dusunun. Herhalde alakasiz numaralardan kendisine bir cagri ya da sms gelmeyen arkadasimiz yoktur burada. Bence bu konu uzerinde dusunulmeye deger bir konu diye dusunuyorum..
  • 16-06-2013, 20:54:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    açık hat kullanmak tabiki pek tavsip edilen birşey değil hiç bir aksilik çıkmasa bile siz o numarayı kullanıyorsunuz bütün tanıdıklara arkadaşa eşe dosta o numarayı veriyorsunuz ve hat sahibi numarayı çok basit bir şekilde bulabiliyor ve bayiye gidip numarayı başka bir operatöre taşıyor sizde ortada kalıyorsunuz
  • 16-06-2013, 21:18:31
    #17
    Dedim ya hocam sanal islerim vs. icin kullanicam es dost icin degil. Simdi reklam gelirse gelsin data toplayabiliyolarsa toplasinlar bakalim :-D
  • 16-06-2013, 21:20:09
    #18
    aynen hocam arkadaşa katılıyorum açık hat almaya hiç gerek yok normal al kapalı bir tane kafan rahat olsun