açık hat kullanmak tabiki pek tavsip edilen birşey değil hiç bir aksilik çıkmasa bile siz o numarayı kullanıyorsunuz bütün tanıdıklara arkadaşa eşe dosta o numarayı veriyorsunuz ve hat sahibi numarayı çok basit bir şekilde bulabiliyor ve bayiye gidip numarayı başka bir operatöre taşıyor sizde ortada kalıyorsunuz