dostum ben adsl ile değil vdsl ile kuracam..
olurmu? tekil 5000 hiti kaldırırmı?
Almanyada Evde Sunucu Yapacam Yardım..?
14
●924
- 20-10-2007, 04:39:11Üyeliği durdurulduBilgisayarını hic Kapanmaması Gerekiyor ..Buna Ne gerek var? 50 ytl Verip Hosting al kafan Rahat olsun..
- 20-10-2007, 09:26:55Üyeliği durdurulduÖle diyorsunuz ama eskiden vpssem vardı şimdi resellerim sunucu kullanmanın tadını alamıyorum bende ayrı bir zevk o işMurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


