MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayarını hic Kapanmaması Gerekiyor ..Buna Ne gerek var? 50 ytl Verip Hosting al kafan Rahat olsun..
Öle diyorsunuz ama eskiden vpssem vardı şimdi resellerim sunucu kullanmanın tadını alamıyorum bende ayrı bir zevk o iş