• 05-10-2012, 12:43:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar Arkadaşlar , OVH Sunucumda Bir Türlü Freebsd Kuramadım Daha Önce 1.5 Sene Freebsd Kurdum Fakat OVH'de Çok Farklı Öncelikle MAC Server Kodu Girildi Fakat Sunucuda Bir Türlü Gateway Kodunu Gösteremiyorum Resimler Aşağıda :




    http://c1210.hizliresim.com/12/5/dnvzk.png




    http://c1210.hizliresim.com/12/5/dnwdx.png


    DNS Olarak : 213.183.33.99 Girdim Fakat Sonuç Aynı.
  • 05-10-2012, 13:38:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    öncelikle OVH için freebsd 8 ve üstü olmalı , ben 9.0 öneriyorum.
    kurulumdan sonra,

    cd /etc
    ee rc.conf en alt satıra.

    ifconfig_em0="inet TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ netmask 255.255.255.255 broadcast TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ"
    static_routes="net1 net2"
    route_net1="-net GATEWAY ADRESİ/32 TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ"
    route_net2="default GATEWAY ADRESİ"

    daha sonra.

    cd /etc
    ee resolf.conf

    nameserver 213.186.33.99
    nameserver 8.8.8.8


    bu , sekilde daha sonra MAC islemlerini yapin sorunsuz aktif olacaktir.
  • 05-10-2012, 13:57:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OverBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    öncelikle OVH için freebsd 8 ve üstü olmalı , ben 9.0 öneriyorum.
    kurulumdan sonra,

    cd /etc
    ee rc.conf en alt satıra.

    ifconfig_em0="inet TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ netmask 255.255.255.255 broadcast TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ"
    static_routes="net1 net2"
    route_net1="-net GATEWAY ADRESİ/32 TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ"
    route_net2="default GATEWAY ADRESİ"

    daha sonra.

    cd /etc
    ee resolf.conf

    nameserver 213.186.33.99
    nameserver 8.8.8.8


    bu , sekilde daha sonra MAC islemlerini yapin sorunsuz aktif olacaktir.

    Değerli Yorumunuz İçin Teşekkürler Deneyeceğim
  • 05-10-2012, 18:47:32
    #4
    İP Adresinizde problem var.
  • 05-10-2012, 19:00:53
    #5
    OverBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    öncelikle OVH için freebsd 8 ve üstü olmalı , ben 9.0 öneriyorum.
    kurulumdan sonra,

    cd /etc
    ee rc.conf en alt satıra.

    ifconfig_em0="inet TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ netmask 255.255.255.255 broadcast TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ"
    static_routes="net1 net2"
    route_net1="-net GATEWAY ADRESİ/32 TANIMLANMAK İSTENEN IP ADRESİ"
    route_net2="default GATEWAY ADRESİ"

    daha sonra.

    cd /etc
    ee resolf.conf

    nameserver 213.186.33.99
    nameserver 8.8.8.8


    bu , sekilde daha sonra MAC islemlerini yapin sorunsuz aktif olacaktir.
    niye 8.0ustu gereksinki ipde veya gatewayda sorun olmadıktan sonra
    7.2de gayet guzel calısır
  • 05-10-2012, 19:13:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlar İçin Teşekkürler Arkadaşlar.

    @overbilisim

    Arkadaşa Çok Teşekkür Ediyorum Saolsun Geldi Gösterdi En Baştan 9.0 Kurulumu ve İnce Detayları Sorunu 9.0'da Çözdük Kendisine Çok Teşekkür Ediyorum.