• 16-07-2010, 13:49:38
    #19
    almanya, equinix
  • 16-07-2010, 14:44:08
    #20
    Konuya mesaj yazanları görünce iki defa "eyvahlar olsun!" dedim. (:
  • 16-07-2010, 17:47:31
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya mesaj yazanları görünce iki defa "eyvahlar olsun!" dedim. (:
    hocam bu kelimenizin bir çok anlamı var biraz daha açık ve net yazı yazabilirmisiniz.
  • 16-07-2010, 21:33:22
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Hocam taksitlendirme ile ilgili pm gönderirmisiniz ayrıca 4ip sayısın 10'a çıkararak fiyat verebilirmisiniz? Pm bekliyorum
  • 16-07-2010, 21:54:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    taksitlendirme nasıl tr lokasyon 1 TB trafikde fiyat ne olur
  • 16-07-2010, 22:25:37
    #24
    taksitlendirme ve ödeme seçenekleri için msnden bilgi verdim. diğer arkadaşlar da destek5@sayfa.net i ekleyebilirler
  • 16-07-2010, 22:43:50
    #25
    Üyeliği durduruldu
    bana pm atın msnde problem var.
  • 16-07-2010, 23:56:29
    #26
    CLoniSt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu kelimenizin bir çok anlamı var biraz daha açık ve net yazı yazabilirmisiniz.
    SayfaNet ya da Engin Bey ile ilgili bir durum değil, yanlış anlaşılmasın. İki müşterimiz bu konuya mesaj yazmış, sunucuyla ilgilendiklerini belirtmişler. SayfaNet'e kaptırmaktan korkuyorum müşterileri. Zaten bu gidişle, bu fiyatları gördükçe, biz de sunucuları SayfaNet'e taşırız gibi gözüküyor.
  • 17-07-2010, 00:14:59
    #27
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SayfaNet ya da Engin Bey ile ilgili bir durum değil, yanlış anlaşılmasın. İki müşterimiz bu konuya mesaj yazmış, sunucuyla ilgilendiklerini belirtmişler. SayfaNet'e kaptırmaktan korkuyorum müşterileri. Zaten bu gidişle, bu fiyatları gördükçe, biz de sunucuları SayfaNet'e taşırız gibi gözüküyor.
    Güllüoğlu tarzında bir antepli markanın baklava bayiliğini almak üzereyim. O konuda da pek iddialı fiyatlar sunacağım r10'da!