Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SayfaNet ya da Engin Bey ile ilgili bir durum değil, yanlış anlaşılmasın. İki müşterimiz bu konuya mesaj yazmış, sunucuyla ilgilendiklerini belirtmişler. SayfaNet'e kaptırmaktan korkuyorum müşterileri. Zaten bu gidişle, bu fiyatları gördükçe, biz de sunucuları SayfaNet'e taşırız gibi gözüküyor.
Güllüoğlu tarzında bir antepli markanın baklava bayiliğini almak üzereyim. O konuda da pek iddialı fiyatlar sunacağım r10'da!