• 28-06-2007, 23:44:45
    #10
    Netlojik.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pico /etc/recolv.conf
    nano /etc/recolv.conf
    diyince açılması lazım
    ordan ekleyeceksin
    evet 127.0.0.1 ide ekle


    ctrl x y
    (xxx yazdığım ipler sana ve data centere ait ipler olacak)
    kayıt et çık
    başla kurmaya

    arkadaiım dediğin gibi nano komutu ile açıldı. walla senide çok yoruyorum ama kardeşim. şimdi aynen şunu yazdım ben.

    nameserver 127.0.0.1
    nameserver 64.56.70.6 (vps'nin adresi)
    nameserver 213.248.83.34 (primary nameserver, dc'nin)

    başka hangi ipleri yazmam gerek :S yada rica etsem siz yapar mısınız bilgileri versem :S
  • 29-06-2007, 00:07:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sen yap öğren

    tamam kayıt et
    Bismillah çek, başla
    Allah yardımcın olsun
  • 29-06-2007, 00:57:24
    #12
    arkadaşlar yazdım. nameserver ip_adresi

    şeklinde de yazdım. direk ip leride yazdmı. tam olarak hangi ipler yazılcak. neler yazılcak. kafayı yicem.
  • 30-06-2007, 01:55:19
    #13
    127.0.0.1 diye bir nameserver var da biz mi bilmiyoruz acep? Bence o senin localhost'un

    nano /etc/resolv.conf

    ctrl + k ile tüm satırları sil
    sonra bu alttaki satırları aynen oraya paste et.

    search localhost
    nameserver 195.175.39.39
    nameserver 195.175.39.40
    nameserver 4.2.2.1
    nameserver 4.2.2.2

    ctrl + o ile kaydet

    ctrl + x ile çık.

    İyi günler
  • 30-06-2007, 03:41:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Immunity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    127.0.0.1 diye bir nameserver var da biz mi bilmiyoruz acep? Bence o senin localhost'un
    iyiki hatırlattın bilmiyordum
    önemli olan onlardan birinin server ipadresi olmasıdır. istediğin kadar ip ekleyebilirsin. sorun yaratmaz çünkü
    Hatta ttnet ve senin servis sağlayıcının ipadresinide eklemen yararına olacak
  • 30-06-2007, 14:32:04
    #15
    arkadaşlar böyle bir sorun var şimdide.
    "Your operating system's rpm update method (yum) was not able to locate the glibc package. This is an indication of an improper setup. You must correct this error before you can proceed."

    yum update demeyin ondan önce bişi yapılması gerekiyor. bir fikri olan var mı?
  • 30-06-2007, 14:44:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Signed Up [Archive] - VPSlink Forums
    buda senin yaşadığın sorunu yaşamış. çözüm olabilirmi ?
  • 30-06-2007, 23:45:24
    #17
    keşke tam olarak anlayabilsem neler dediklerini. Arkadaşlar bilen yok mu hiç ya...
  • 01-07-2007, 00:34:38
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu linkteki cPaneli kurmayı dene

    http://layer2.cpanel.net/cpanel-univ...nstall-v11.sea


    veya altaki komutları uygulayarak kurmayı yeniden dene.

    /var/cpanel/useyum
    /var/cpanel/useswup
    /var/cpanel/useup2date
    /var/cpanel/useapt