Netlojik.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pico /etc/recolv.conf
nano /etc/recolv.conf
diyince açılması lazım
ordan ekleyeceksin
evet 127.0.0.1 ide ekle


ctrl x y
(xxx yazdığım ipler sana ve data centere ait ipler olacak)
kayıt et çık
başla kurmaya

arkadaiım dediğin gibi nano komutu ile açıldı. walla senide çok yoruyorum ama kardeşim. şimdi aynen şunu yazdım ben.

nameserver 127.0.0.1
nameserver 64.56.70.6 (vps'nin adresi)
nameserver 213.248.83.34 (primary nameserver, dc'nin)

başka hangi ipleri yazmam gerek :S yada rica etsem siz yapar mısınız bilgileri versem :S