• 31-03-2010, 02:52:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    edit: kapalı
  • 31-03-2010, 04:27:22
    #2
    alt tarafı 4 gb ram 8200 işlemci
    aylık ödediğiniz 500 tl fazla değilmi.? ( 10 mbit hat sadece size özelse normal ücret ama sanmam çünkü 1000 gb trafiğiniz var)
  • 31-03-2010, 06:47:00
    #3
    Türkiyenin en büyük tanındık firmalarından bile http://www.sadecehosting.com/dedicat...-kiralama.html o fiyattan daha uygun artı trafik 5 TB hat 100MBit size aynı şekilde faturada vereceklerdir bence fiyat çok yüksek.Ayrıca dinamo kendi çapında iyi bir firma olabilir ama çok tanındık degil çogu kişi ilk defa duymuştur.
  • 31-03-2010, 07:11:50
    #4
    Misafir
    park adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kuruşu fazla olsun temiz olsun
    20 tl ye sunucu verenlerde var .....
    fiyatın pek önemi yok aslında sizin bahsettiğiniz sunucuyu 100-200-500 $ fiyatlara satanda var burda önemli olan hizmet

    siz sunucu sağlayıcınızdan memnunsanız verdiği hizmette bir sorun yoksa gerisi yalan
  • 31-03-2010, 19:00:59
    #5
    park adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyenin en büyük firmalarından birine aynı sunucu için aylık 1500 TL ödedimde ne oldu? üstelik dedict. değil co.location hizmeti alıyordum.
    1 yıllık sözleşme yaptık hizmetten vazgeçtim, 1 kuruş alacakları yok benden ama 1000$ civarında aldığım sunucumu bana vermediler 1 yıl sonra alabilecekmişim ve sunucumu başkasına kiraya vermişler, onun için paradan çok karşındaki muhattap önemli

    kim bu şirket?
  • 31-03-2010, 19:10:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Büyük firmalarla anlaştım vazgeçtim deme şansınız yok. Bundan 7 yıl önce netone ile aynı durumu yaşadım. 1 ay bile dolmadan bana ek fatura ek fatura yollamaya başladıklarında vazgeçmek istedim.

    Ama alamazsın dediler. Neyse araya hatırlı kişiler girdi de alabilildim. Bir de ceza ödedim. sözleşme iptalinden dolayı.

    Bundan dolayı 12 ay sözleme yaptırıyorlar.

    Aşağıdaki sistemin bana göre gerçek değeri 300 TL olmalıdır.

    netfaktörün yüksek fiyatları yok.



    park adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyenin en büyük firmalarından birine aynı sunucu için aylık 1500 TL ödedimde ne oldu? üstelik dedict. değil co.location hizmeti alıyordum.
    1 yıllık sözleşme yaptık hizmetten vazgeçtim, 1 kuruş alacakları yok benden ama 1000$ civarında aldığım sunucumu bana vermediler 1 yıl sonra alabilecekmişim ve sunucumu başkasına kiraya vermişler, onun için paradan çok karşındaki muhattap önemli
  • 02-04-2010, 03:33:48
    #7
    @park pm gönderdim.