Türkiyenin en büyük firmalarından birine aynı sunucu için aylık 1500 TL ödedimde ne oldu? üstelik dedict. değil co.location hizmeti alıyordum.
1 yıllık sözleşme yaptık hizmetten vazgeçtim, 1 kuruş alacakları yok benden ama 1000$ civarında aldığım sunucumu bana vermediler 1 yıl sonra alabilecekmişim ve sunucumu başkasına kiraya vermişler, onun için paradan çok karşındaki muhattap önemli