• 13-01-2010, 17:49:26
    #1
    OYun serverı kuracağım bu sebeple yüksek ramli, Türkiye veya Almanya lokasyonlu server arıyorum.
    Ram min 12 gb arıyorum, işlemciside kötü olmasın mümkünse,
    Windows server olacak.

    Tekliflerinizi pm ile ya da konu altından verirseniz sevinirim. Msn vermeyin lütfen
  • 13-01-2010, 18:01:14
    #2
    P.M ile teklifimizi ilettim.İyi çalışmalar.
  • 13-01-2010, 18:39:10
    #3
    Özel mesaj gönderdim.

    Olumlu yada olumsuz dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 13-01-2010, 21:24:15
    #4
    PM atilmiştir.
  • 14-01-2010, 01:45:37
    #5
    Merhabalar
    Özel Mesaj gönderilmiştir.Olumlu olumsuz dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 14-01-2010, 01:56:05
    #6
    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...-tl-aylik.html

    SAYGILARIMIZLA

    INFODESTEK İnternet Hizmetleri
  • 14-01-2010, 19:07:31
    #7
    Hizmet sağlanmıştır.