OYun serverı kuracağım bu sebeple yüksek ramli, Türkiye veya Almanya lokasyonlu server arıyorum.
Ram min 12 gb arıyorum, işlemciside kötü olmasın mümkünse,
Windows server olacak.

Tekliflerinizi pm ile ya da konu altından verirseniz sevinirim. Msn vermeyin lütfen