• 10-12-2009, 14:18:16
    #1
    Sunucuyu kullanma amacım: Tamamen legal olan bireysel sitelerimi (İngilizce ve Türkçe içerikli) barındırmak...
    Ayırabileceğim maksimum bütçe: (150 TL KDV dahil)

    İstediğim Özellikler:

    en az 3 adet dedicated ip
    4 GB RAM (2 GB Ram için de teklif verebilirsiniz, ama öncelik 4 gb için olacaktır)
    Min. 40 GB disk alanı
    Core2 veya QuadCore işlemci
    min. 2 MBit Dedicated (2mbiti garanti edecekseniz paylaşımlı hatlardan da olur, ama takip edebileceğim bir panel olmalı bu durumda)
    Windows Server 2008 Standart Edition
    SQL Server 2008 Express (bunu ben kendim kuracağım)
    yedekleme (opsiyonel)

    Plesk ya da benzeri hiçbir panel istemiyorum. Oldum olası panelleri de sevmem

    Sizi teknik destek için rahatsız etmem, çünkü A'dan Z'ye herşeyini biliyorum kullanacağım ekipmanın. İçiniz rahat olsun o konuda...

    Sizi yalnızca sizden kaynaklanması muhtemel sorunlarda ararım. Ama 24 saat ulaşabilmem gerekli...

    Not: Tekliflerinizi PM'den iletiniz... 2 GB RAM ile gelen tekliflerinizde Windows Server 2008 standart edition yerine Windows Server 2008 Web Server öneriniz.

    Ödemeyi kredi kartı ile yapacağım, bu nedenle sitenizden ödeme yapabileceğim bir panel olmalı. Mail order tekliflerinize sıcak bakmayacağım.

    Daha önce çalıştığım şirketin sunucuları için İzmir'de Evrenel (önceki adı Tekmar) ve kendi sunucum için Radore ile çalıştık.

    Radore'dan ayrılma sebebim şu:
    Hizmet kaliteleri mükemmel, ama neredeyse hiç başvurmadığım teknik destek için de ücret alıyorlar

    Bilgilerinize sunulur...
  • 10-12-2009, 15:35:00
    #2
    Merhaba ,

    Bütçenizi 10 TL daha artırırsanız uzun süre işinizi görecek bir sunucumuz var.Bütçenizi artırdığınıza değecektir.

    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...ed-160-tl.html

    Linki incelemenizi önerir , iyi çalışmalar dilerim.

    *Kredi kartı işlemini gittigidiyor sitesi üzerinden yapabiliriz.

    Saygılarımla,
    Çağatay KAYNAK
    Neron Bilişim İnternet Teknolojileri
  • 10-12-2009, 15:35:47
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Edit

    Bütce aşımı

    "Ayırabileceğim maksimum bütçe: (150 TL KDV dahil)"
  • 10-12-2009, 15:50:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    PM Yollanmıştır.
  • 10-12-2009, 15:54:17
    #5
    Çağatay Bey, ilk ay 160 sonraki aylar 170 demişsiniz sunucu güzel ancak benden 150'den fazla çıkmaz

    Ayrıca GG'de %10 (bazen %5) komisyon var. Bu şartlar fiyatı daha da arttırmaz mı?
  • 10-12-2009, 16:12:30
    #6
    Sizi anlıyorum.

    Detaylı PM gönderdim inceleyip PM olarak cevap verirseniz sevinirim.
  • 10-12-2009, 17:04:57
    #7
    Teklif veren arkadaşlara teşekkür ederim. İnceliyorum. Yeni Teklifleri de alayım arkadaşlar inceleyip 24-48 saat içinde geri dönüş yapmak üzere... Yalnız rica ediyorum 150 TL'lik bütçemi aşmayınız.
  • 10-12-2009, 17:09:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    netdirekt.com.tr ye bi bak derim, orada aradığını bulursun, hemde izmirdeler, 24 saat teknik destekte var, bütçe biraz az gibi ama bi ortayol bulunur herhalde, iki sunucu bir kaç tane vpsim var benim.
  • 10-12-2009, 17:24:52
    #9
    Netpozitif (İstanbul) verimerkezinde konumlu özellikleri aşağıda belirtilen sunucu ihtiyacınızı karşılayabilecek kapasitededir.


    Core2Duo E6600 2.4 Ghz 4 MB Cache
    4 GB RAM
    200 GB HDD
    Windows 2003 Standart Edition
    5 adet IP adresi
    5 Mbit paylaşımsız hat ~1600 GB Aylık trafik

    150 TL/ay

    MSN :