• 01-09-2009, 17:38:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Traffic Usage is for free. We will restrict the connection speed to 10 MBit/s if more than 2000 GB/month are exceeded. Optional, a permanent 100 MBit/s-bandwidth will be charged 14,90 € (incl. VAT) per additional TB.
    Burada anlatılmak istenen nedir tam olarak kavrayamadım olayı :S
    Eğer kullanan arkadaşlar varsa bilgi verirlerse çok memnun olurum.
  • 01-09-2009, 17:51:38
    #11
    ramazan85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada anlatılmak istenen nedir tam olarak kavrayamadım olayı :S
    Eğer kullanan arkadaşlar varsa bilgi verirlerse çok memnun olurum.
    Diyor ki 2 TB trafiğe kadar 100 mbit kullanırsınız 2 TB'yi geçince portunuz 10 mbit'e düşürülür. Şayet 100 mbit kullanımına devam etmek isterseniz her TB için 15 € extra ücret ödersiniz.
  • 01-09-2009, 19:13:27
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    source değilde linuxe counter strike 1.6 kurmak isterseniz yardımcı olabilirim.daha öncede kendim için kurdum cs server ama 1.6 kurdum sourceyi bilmiyorum.
  • 01-09-2009, 23:03:57
    #13
    hetzenerden 920 / 12 gb ramli bir makineyi hala kullanmaktayım,leasewebin 40 euroluk 2 gb ramli makineleri kadar performans alıyorum...tamamen şahsi kanaatim karalama ve baltalama değil....
  • 02-09-2009, 21:34:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    o sunucuda ne barındırıyorsun ?
    ben oyun sunucuları kiralamayı düşünüyorum acaba uygun olur mu ?
    konuyla ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.
    birde arkadaşlar bazı firmalar özel mesajla teklifte bulunmuş iyi güzel hoşta ben burada bilgi almak için danışıyorum teklif almak için değil.
  • 03-09-2009, 23:43:49
    #15
    Hetzner sikinti yaratiyor, yaklasik olarak 20 musterimizi amerikaya tasidik acikcasi daha dusuk makinalar daha iyi performans veriyor anlamadigim bu. En guzel ornegi dun yasadim musteriye Quad 9300 verdik bu ne ya ucuyor resmen dedi bende sasirdim acikcasi. Stabil degiller kac kere sordum sorun varmi diye hetznere yok dediler. Saldiri alirsan kapatiyorlar subnetleri ve saldiri kesilmeden de acmiyolar. Hic sorun yasamayan varmi derseniz var %75i yasamadi ama yasayanlarda 1-2 kisi degil.
  • 05-09-2009, 17:08:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    AMD Athlon 64 X2 5600+ Dual Core
    bu işlemci oyun sunucusu için yeterli mi arkadaşlar ?