Hetzner sikinti yaratiyor, yaklasik olarak 20 musterimizi amerikaya tasidik acikcasi daha dusuk makinalar daha iyi performans veriyor anlamadigim bu. En guzel ornegi dun yasadim musteriye Quad 9300 verdik bu ne ya ucuyor resmen dedi bende sasirdim acikcasi. Stabil degiller kac kere sordum sorun varmi diye hetznere yok dediler. Saldiri alirsan kapatiyorlar subnetleri ve saldiri kesilmeden de acmiyolar. Hic sorun yasamayan varmi derseniz var %75i yasamadi ama yasayanlarda 1-2 kisi degil.