• 25-08-2009, 18:11:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dedibox.fr den server kiralamak istiyorum fakat fransa harici yaşayanlara kiralanmamakta bu konuda yardım edecek varsa sevinirim.
  • 25-08-2009, 21:23:28
    #2
    Misafir
    Dedibox - OVH gibi değildir...
    Server'da TÜRK ip bloklarını gördüklerinde direk kapatırlar...
    Dedibox'un amacı FR içindeki Trafiği limitsiz vermesi...
  • 25-08-2009, 22:30:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dediğinize katılamıyorum Çinliler'in camfrog da ki kanallarının netstat - n 'den server ip'lerine baktıımda çoğu dedibox.fr den alınmış çıkıyor öyle olsa tüm Çinliler'in Fransa'da ikamet etmesi gerekir.
  • 26-08-2009, 03:43:09
    #4
    xRooTx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğinize katılamıyorum Çinliler'in camfrog da ki kanallarının netstat - n 'den server ip'lerine baktıımda çoğu dedibox.fr den alınmış çıkıyor öyle olsa tüm Çinliler'in Fransa'da ikamet etmesi gerekir.
    Dedibox dan sunucu kullandim denedim, evet kurallarinda yazdigi gibi; Fransa ulkesi sinirlari disinda ikamet etmeyen baska ulkede yasayan birilerine sunucu satislari yok, dedibox dan sunucu satin almak icin muhakkak, Fransada ikamet edilmesi gerekir sebebi :

    Ev adresinie gonderilecek auth kodu,
    sms ile dogrulanacak auth kodu ( sms icin sadece fransa gsm leri gecerlidir)

    bu iki islem icin fransada bir adres olmak zorunda ayni zamanda VAT numarasina da sahip olunmasi gerekmekte. ve bir kac sey daha gerekli,

    Camfrog konusuna gelirsek, bilindigi gibi bir sohbet ortamidir. Fransada ikamet eden kisiler ordan sunucu temin edip camfrogda ustune yuzde yuz kar koyarak satmaktadir.

    Lakin Dedibox firmasi henuz kendini piyasada kanitlamis bir firma degildir.
    kanitlamis olsaydi emin olun sunucularinin satisini yapardik.

    Saygilarimla

    Emrah Arslan
  • 26-08-2009, 05:20:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuları bende biliyorum, Fransa'da yaşayan bir Türk belki komisyon payı alıp adıma server kiralayabilir diye düşünmüştüm.
  • 26-08-2009, 05:36:11
    #6
    xRooTx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuları bende biliyorum, Fransa'da yaşayan bir Türk belki komisyon payı alıp adıma server kiralayabilir diye düşünmüştüm.

    Komisyon payı düşünürseniz nereden baksanız 20 30 euro eklenir, o civarda zaten OVH sunucuları var.
  • 26-08-2009, 06:31:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ediyorum şimdi verdiğiniz siteleri inceleyeceğim tamamen istedeğim buydu zaten.

    Saygılarımla,