xRooTx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuları bende biliyorum, Fransa'da yaşayan bir Türk belki komisyon payı alıp adıma server kiralayabilir diye düşünmüştüm.

Komisyon payı düşünürseniz nereden baksanız 20 30 euro eklenir, o civarda zaten OVH sunucuları var.