• 04-03-2007, 00:10:35
    #19
    Hakan Bey Ben Kesinlikle İletişim Sorunu Demek İstemedim Aslında Afedersiniz Yanlış Anladınız Beni Özür Diliyorum Düzeltelerek İletişim Problemi Olabilir Diyorum Ve Şu Anda OVH ın Bayisi Olduğumuzdan Bİr IRkcılık Söz Konusu Değil Malesef Bayileri Biz Olduğumuz İçin Bize Satış Yapıyorlar Bizde Siz Değerli Müşterilerimize Veriyoruz ( GizemliWEB Bilişim Türk Kanı Taşımaktadır Ve TÜRK Firmasıdır Kesinlikle )

    Saygılarımla ,
    Kayseri GizemliWEB Bilişim Teknolojileri
  • 05-03-2007, 02:58:33
    #20
    ovh ile çalışmamaınızı tavsiiye ederim. Fransa yanlış bir tercih.. Hostsima da bunu gördük. Sıkıntı yaşadık...
  • 28-03-2007, 15:08:05
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hostcum Bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oncelıkle Tum Değerli Müşterilerimiz Ve İş Arkadaşlarıma Yorumları İçin Teşekkür Ediyoruz Ama OVH SAS Firmasının Şu Anda Türkiye Distirbütörüyüz Ve Kesinlikle Hukuken veya Fiziksel Bir Sorunumuz Olamaz Sunucu İhtiyacı Olan Arkadaşlar Deneme İçin Tabiki Gelebilirler Deneme Sunucumuz Mevcuttur Kendi Gözlerinizle Görebilirsiniz
    Saygılarımla,

    www. hostcum.com
    OVH firması Fransız menşeeli bir kurum.
    Türkiye'de ya da Dünya'nın herhangi bir yerinde bayilikleri yok.

    Ben de OVH'den hizmet alıyorum.

    Bu bayilik-distributorluk işini cidden kavrayamadım.

    OVH'nin Fransa dışından pek fazla müşteri almadığı dogrudur.
    Sadece Türklere karşı bir tutum değil bu.
    Fransa dışından müşteriyi nadir alıyorlar.

    Kısa ve öz olarak OVH bayilik dağıtan bir firma değildir.
  • 29-03-2007, 01:12:50
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ee bu arkadaş yalan mı söylüyor?
  • 31-03-2007, 20:53:46
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ben aldım Hostcum.net den sunucu giden 500-600 YTL Oldu. Fransa kapamış falan filan dediler.Ne Kadar Doğru Bilmiyorum ama Aldığım güne Lanet Ediyorum..
  • 31-03-2007, 20:56:32
    #24
    Üyeliği durduruldu
    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldım Hostcum.net den sunucu giden 500-600 YTL Oldu. Fransa kapamış falan filan dediler.Ne Kadar Doğru Bilmiyorum ama Aldığım güne Lanet Ediyorum..
    Neden hep alındıktan sonra söyleniyoki bu laflar
  • 31-03-2007, 21:04:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Promax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hep alındıktan sonra söyleniyoki bu laflar
    Alırken Şöyle iyi Böyle Hızlı sorun yaşamazsınız diyorlarda ondan...
  • 22-05-2007, 17:25:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alırken Şöyle iyi Böyle Hızlı sorun yaşamazsınız diyorlarda ondan...
    bu firma ile bende sorular yaşadım şu an hiç güvenmiyorum. hostcum.com uzakdurun. bence.
  • 22-05-2007, 20:42:02
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldım Hostcum.net den sunucu giden 500-600 YTL Oldu. Fransa kapamış falan filan dediler.Ne Kadar Doğru Bilmiyorum ama Aldığım güne Lanet Ediyorum..
    2 ay önceki konu ama yinede şunu söylemek istiyorum.Hostcum.net, hani bayisiydiniz, hani kapananlar iletişim sorunu idi.Anlaşılan sizde de iletişim eksikliği var