alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aldım Hostcum.net den sunucu giden 500-600 YTL Oldu. Fransa kapamış falan filan dediler.Ne Kadar Doğru Bilmiyorum ama Aldığım güne Lanet Ediyorum..
2 ay önceki konu ama yinede şunu söylemek istiyorum.Hostcum.net, hani bayisiydiniz, hani kapananlar iletişim sorunu idi.Anlaşılan sizde de iletişim eksikliği var