Hakan Bey Ben Kesinlikle İletişim Sorunu Demek İstemedim Aslında Afedersiniz Yanlış Anladınız Beni Özür Diliyorum Düzeltelerek İletişim Problemi Olabilir Diyorum Ve Şu Anda OVH ın Bayisi Olduğumuzdan Bİr IRkcılık Söz Konusu Değil Malesef Bayileri Biz Olduğumuz İçin Bize Satış Yapıyorlar Bizde Siz Değerli Müşterilerimize Veriyoruz ( GizemliWEB Bilişim Türk Kanı Taşımaktadır Ve TÜRK Firmasıdır Kesinlikle )

Saygılarımla ,
Kayseri GizemliWEB Bilişim Teknolojileri