• 16-05-2009, 10:12:06
    #19
    Şu bölüme vergi levhası ve belirli bir müşteri kitlesi olmayanlar konu açmasa çok sağlıklı olacak.
  • 17-05-2009, 15:17:41
    #20
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu bölüme vergi levhası ve belirli bir müşteri kitlesi olmayanlar konu açmasa çok sağlıklı olacak.
    Katılmamak eldemi?
  • 17-05-2009, 15:45:16
    #21
    Kendisi 6 ay öncede foruma gelmişti ve açtığı yalan yanlış konular nedeni ile banlanmıştı
  • 17-05-2009, 16:29:50
    #22
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar script komple değisti sitede gorursunuz ayrıca msn desteğide aktif edildi artık lisanslı whmcs kullanılacaktır verdiğimiz rahatsizlıktan dolayı özur dileriz
  • 17-05-2009, 19:40:15
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    rhsahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar script komple değisti sitede gorursunuz ayrıca msn desteğide aktif edildi artık lisanslı whmcs kullanılacaktır verdiğimiz rahatsizlıktan dolayı özur dileriz
    Sorduğum soruya bir cevap getirmezseniz forumda açıklayacağım bazı şeyler olacak. Ahmet Karakaya siz misiniz ?
  • 17-05-2009, 20:49:20
    #24
    Alıntı
    Primary server ns.iztelekom.net OK (1 message) Please * or * to see this message. OK Hostmaster gitarist_barmen.msn.com OK (1 message)
    search?hl=tr&q=r10+gitarist_barmen .
  • 17-05-2009, 21:11:12
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _ArAnAnAdAm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahmin ettiğim kişiymiş
  • 05-07-2009, 01:23:32
    #26
    Üyeliği durduruldu
    biraz daha duserse piyasa arkadaşlar işsiz kalıcaz
  • 05-07-2009, 01:31:08
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz daha duserse piyasa arkadaşlar işsiz kalıcaz
    Böyle bir konuyu hortlatmanin ne anlami var.