rhsahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar script komple değisti sitede gorursunuz ayrıca msn desteğide aktif edildi artık lisanslı whmcs kullanılacaktır verdiğimiz rahatsizlıktan dolayı özur dileriz
Sorduğum soruya bir cevap getirmezseniz forumda açıklayacağım bazı şeyler olacak. Ahmet Karakaya siz misiniz ?