• 11-02-2007, 23:38:26
    #10
    OSman'ın (net internet TELEKOM ) Denizli'de olması benm için ++++++süper bi olay

    şunu yanlış anlamayın yani destek bulundugu ilde die.ni.net.tr netten daha iyi destek verior
  • 11-02-2007, 23:38:36
    #11
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    osman ıyıdır cokda kıyagını görmüşümdür tavsiye ederim
  • 12-02-2007, 00:00:37
    #12
    Netinternet işlerini çok güzel yapıyorlar
    özellikle osman son zamanlarda gelmiyordu yoklugunu hissettirdi
    osmansız yapamıyoruz

    I love osman
  • 12-02-2007, 00:01:24
    #13
    1 döngü var bu konuda kısır bir döngü.

    Ni.net.tr sonra netinternet.com.tr sonra tekrar Ni.net.tr sonra netinternet.com.tr sonra başa dönüyor

    netinternet gerçekten güzel hizmet veriyor + artısı bol bir yer
  • 12-02-2007, 00:38:58
    #14
    Ni.net.tr - netinternet.com.tr

    Aynı Yer.

    Bune Ya Hertaraf Osman
  • 12-02-2007, 00:41:28
    #15
    Kurumsal PLUS
    Hhaha Çok duygulandım teşekkürler

    teşekkürler

    teşekkürler

    Bende sizleri seviyoruum ama diğer arkadaşları unutmamak lazım 8)
  • 12-02-2007, 00:46:22
    #16
    Heee evet evet ahmet mesela unutmamak lazım onu actıgım ticketleri kopyalayım buraya 1 dk =)
  • 12-02-2007, 00:54:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar osman nın destegi ile cok iyi bir şirket iyi destek hızları muthiş daha ne diyeyim
  • 12-02-2007, 01:13:46
    #18

    Bundan Sonra Bütün Sitelerimi Kapattı Ahmet Makal Bey =) 60 sitemi neden kapattın diyince hattimi aşmışım ah ahmet