• 04-02-2007, 14:34:48
    #1
    Elimde bir script var lisanslı
    php5 ve üstü istiyor.

    3 sunucudada 4.4.4 yüklü php.
    5 yüklersem sorun yaratabilir ama aklımdan geçen şu.Sadece scripti kuracağım host için php5 yüklemek.
    Cgi ile oluyormuş sanırım ama tam mevzuyu bilmiyorum.

    Diğer müşterileri etkilemeden nasıl yapabilirim bu işi?
  • 04-02-2007, 14:37:47
    #2
    tam olarak bende bilmiyorum ama php değişimi mevcut müşterilerin MySQL bilgilerine etki edebilir tam emin olmadan değişimi yapma bence
  • 04-02-2007, 14:39:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    php 5 i kurabilirsin bu herhangi bir sorun çıkarmaz

    zaten plesk kullanıyorsan 2 farklı versiyon bulunmaktda.

    Ancak illede garanti istiyorsan sunucumda sana host verebilirim aylık 25 ytl'ye

    neden pahalı dersen sunucuda sadece kendi sitelerim var şuan ayrıcalık meelesi
  • 04-02-2007, 14:45:07
    #4
    FreeLance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php 5 i kurabilirsin bu herhangi bir sorun çıkarmaz

    zaten plesk kullanıyorsan 2 farklı versiyon bulunmaktda.

    Ancak illede garanti istiyorsan sunucumda sana host verebilirim aylık 25 ytl'ye

    neden pahalı dersen sunucuda sadece kendi sitelerim var şuan ayrıcalık meelesi
    host için sağol.Elimde yeterince fazla server bulunmakta
    Tüm sunucularda cpanel kullanıyorum.