Elimde bir script var lisanslı
php5 ve üstü istiyor.
3 sunucudada 4.4.4 yüklü php.
5 yüklersem sorun yaratabilir ama aklımdan geçen şu.Sadece scripti kuracağım host için php5 yüklemek.
Cgi ile oluyormuş sanırım ama tam mevzuyu bilmiyorum.
Diğer müşterileri etkilemeden nasıl yapabilirim bu işi?
php4 ve 5 i aynı anda çalıştırmak?
3
●526
- 04-02-2007, 14:34:48
- 04-02-2007, 14:39:00Üyeliği durdurulduphp 5 i kurabilirsin bu herhangi bir sorun çıkarmaz
zaten plesk kullanıyorsan 2 farklı versiyon bulunmaktda.
Ancak illede garanti istiyorsan sunucumda sana host verebilirim aylık 25 ytl'ye
neden pahalı dersen sunucuda sadece kendi sitelerim var şuan ayrıcalık meelesi
- 04-02-2007, 14:45:07host için sağol.Elimde yeterince fazla server bulunmaktaFreeLance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tüm sunucularda cpanel kullanıyorum.
