Elimde bir script var lisanslı
php5 ve üstü istiyor.
3 sunucudada 4.4.4 yüklü php.
5 yüklersem sorun yaratabilir ama aklımdan geçen şu.Sadece scripti kuracağım host için php5 yüklemek.
Cgi ile oluyormuş sanırım ama tam mevzuyu bilmiyorum.
Diğer müşterileri etkilemeden nasıl yapabilirim bu işi?