• 03-02-2007, 10:13:30
    #10
    teknoserverla alakalı daha öncede topicler açıldı. Bir tane kötü post görmedim Kendi sunucularım ve müşterilerime sağladığım sunucularda teknoserver yoluyla alınıyor. Semih bey sadece sanaldan görüştüğüm biri değil zaten. Stok almamasının sebeplerinden biriyde teknik destekte problem yaşamasıydı. Çok sunucu vardı ama ekip yoktu. Ekipe linux konusunda çok deneyimli bir arkadaşımız katıldı. Herşeyden daha önemlisi onlar için teknik destek. Böyle bir ekiple çalışmayı kim istemez
  • 03-02-2007, 11:28:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Teknoserver ile 2 seneye yakın zamandır çalışıyorum gerek semih bey olsun gerekse fatih bey olsun bu kadar dürüst ve güzel insanların bu piyasada olmasından çok hoşnutum.

    İnşallah çok daha uzun dönem bu piyasada isimlerini daha güzel projelerle duyurucağından da hiç bir süphem yok.
  • 03-02-2007, 11:32:59
    #12
    Jupla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik destek nasıl msn /telefon / ticket / mail
    nekadar sürede dönebiliyorlar.Bende sunucu almayı düşünüyorumda oradan.
    Bende senmih beyin saşhi cep telefonu bile var çok uzun süredir çalışıyorum herhang bir durumda direk cebini arıyorum
    troy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticket 10-12 saati buluyor bazen. telefonla hemen ulaşabiliyorsun (ben mesai saatleri içinde aradım hep). Msn destekleri hakkında bilgim yok. Netdirect/Frankfurt - Tenovis'te makinaları. Bir ara stok sorunu vardı ben bir makina için 3 gün bekledim (DSPW6600FS-5000).
    Ticket ile 10-12 dakika deyecektin herhalde yanlış yazmışsın ve artık msn detsskleri fazla yok çoğu zaman açmıyorlar fatih bey ve müşerref hanım açıyor müşerref hanım zaten muhasebeci
  • 04-02-2007, 11:56:21
    #13
    saşhi ne? Şahsi olmasın o?

    MSN Destek'de Eda Hanım ve Hayriye Hanım var, onlar yardımcı oluyorlar.
  • 04-02-2007, 15:55:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    teknoserver iyidir. tavsiye ederim.
  • 04-02-2007, 17:00:13
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel bende burayı düşünüyodum şimdi içim daha rahat zaten araştırdım burdan başka bi yere içim ısınmamıştı nedense,

    istediğim sunucu yokmus stokta aradım hemen cevap verdiler bakalım

    anlatan arkadaşlara teşekkürler
  • 05-02-2007, 16:23:02
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hizmet alan arkadaşlar var hiç biri problemden bahsetmedi. Sanırım sorunlu yerlerden degil...
  • 05-02-2007, 16:59:17
    #17
    Teknoserver'ı tek geçerim. Almazsanız pişman olursunuz
  • 05-02-2007, 17:04:08
    #18
    Merhabalar;
    Teknoserverla 6 aydır çalışmaktayım 1 tek sorun yaşamadım şimdi 1 dedicated daha teslim aldım...

    Dilerseniz netdirekt sunucu için yardımcı olabilirim