Teknoserver ile 2 seneye yakın zamandır çalışıyorum gerek semih bey olsun gerekse fatih bey olsun bu kadar dürüst ve güzel insanların bu piyasada olmasından çok hoşnutum.

İnşallah çok daha uzun dönem bu piyasada isimlerini daha güzel projelerle duyurucağından da hiç bir süphem yok.