teknoserverla alakalı daha öncede topicler açıldı. Bir tane kötü post görmedim

Kendi sunucularım ve müşterilerime sağladığım sunucularda teknoserver yoluyla alınıyor. Semih bey sadece sanaldan görüştüğüm biri değil zaten. Stok almamasının sebeplerinden biriyde teknik destekte problem yaşamasıydı. Çok sunucu vardı ama ekip yoktu. Ekipe linux konusunda çok deneyimli bir arkadaşımız katıldı. Herşeyden daha önemlisi onlar için teknik destek. Böyle bir ekiple çalışmayı kim istemez