• 03-01-2009, 06:48:57
    #10
    Şu an sorun düzeldi.
  • 03-01-2009, 11:07:31
    #11
    İyi ki düzeldi, yoksa akşam o kadar kısa vakitte yaşadığımız problemi bugün gündüz saatlerinde de yaşamak bizim için tam bir "ölüm"dü.
  • 03-01-2009, 11:24:01
    #12
    Bizden her türlü belge bilgi ve döküman isteyen Telekomünikasyon kurumu, bizim bu isteklerimizi nasıl karşılamayı düşünüyor merak ediyorum doğrusu.

    Önce temiz bir alt yapı ve erişim sorunlrını ortadan kaldırması gerekiyor ki birşeyler istediğine deysin.

    Hala kendimizi, taş devrinde gibi hissediyorum.
  • 04-01-2009, 16:01:51
    #13
    valla bende düzelmedi bişey dün geceden beri sitem kapalı
  • 04-01-2009, 18:36:22
    #14
    Bizim sitelerde hala kapalı ne zaman gelir acaba