Bizden her türlü belge bilgi ve döküman isteyen Telekomünikasyon kurumu, bizim bu isteklerimizi nasıl karşılamayı düşünüyor merak ediyorum doğrusu.

Önce temiz bir alt yapı ve erişim sorunlrını ortadan kaldırması gerekiyor ki birşeyler istediğine deysin.

Hala kendimizi, taş devrinde gibi hissediyorum.