• 22-08-2020, 21:53:46
    #1
    Plesk panelde, root olarak oturum açıp bir site ekledim. Amaoluşturduğum hesabın kullanıcı adı ve şifresiyle girmeye çalıştığımda hata veriyor. Neden olabilir?

  • 22-08-2020, 23:10:09
    #2
    Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plesk panelde, root olarak oturum açıp bir site ekledim. Amaoluşturduğum hesabın kullanıcı adı ve şifresiyle girmeye çalıştığımda hata veriyor. Neden olabilir?

    Site olarak eklediyseniz sadece FTP hesabı eklemiş olursunuz. Müşteri olarak eklemeniz gerekiyor. Müşteriler bölümünden yeni müşteri oluşturup mevcut oluşturduğunuz siteyi o müşteriye atayabilir, veya mevcut sitenizi silip müşteri oluştur bölümünü takip ederek siteyi yeniden oluşturabilirsiniz.
  • 22-08-2020, 23:20:34
    #3
    Tamamdır hocam teşekkür ederim.