besir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Makinayı kurdunuz işiniz bitti ve power off yaptınız.
Makinaya ücret ödemiyorsunuz.
Makinayı açtınız ücret yazmaya başlıyor.
2 çekirdek işlemci aldınız ister ,%1 ister %90 kullanın aynı ücreti ödersiniz.
